Jak nakupovat

(taková zkrácená a polidštěná verze Obchodních podmínek)

Objednání zboží

Objednávat můžete veškeré zboží, které je dostupné skladem.

Elektronická objednávka nabývá platnosti okamžikem odeslání a je závazná. Po odeslání objednávky je doručeno automatické potvrzení objednávky. 

Vzhledem k tomu, že prodávám na více místech, může se stát, že nestihnu včas vymazat zboží, které je vyprodané. V takovém případě pošlu co nejdříve informační email. Pokud je zboží k dispozici, odesílám potvrzení s pokyny k platbě a zálohovou fakturou.

Platba

Jako způsob platby přijímám prozatím pouze platbu předem na účet. Platbu na dobírku momentálně neposkytuji, z důvodu velkého počtu neuhrazených objednávek.

Potvrzení o přijetí platby a informaci o vyřízení objednávky posílám emailem. 

Pokud nebude objednávka do sedmi dnů uhrazena, posílám upozornění s připomenutím platby, po dalších pěti dnech objednávku ruším.

Doprava

Balíčky posílám prostřednictvím Zásilkovny a České pošty. Ceník najdete v záložce Doprava. Pokud objednáváte zboží ve větším množství nebo takové, které je rozměrné nebo těžké, nebo prostě pokud vyberete takový způsob dopravy, kterým nelze objednané zboží zaslat, mohu dodatečně poštovné upravit. 

Expedice

Balíčky obvykle odesílám následující pracovní den po připsání platby. Nicméně bydlím v malé vesničce a s balíky musím jezdit několik kilometrů na poštu nebo do města do Zásilkovny, čili se doba odeslání může prodloužit až o další dva pracovní dny. 

Neručím za to, jak dlouho vám bude dopravce zásilku doručovat. 

Zakázkové šití

Pokud se vám líbí produkt, který už je vyprodán a chtěli byste stejný nebo podobný, klidně mi napište. V případě, že budu mít ještě potřebné látky, mohu ho ušít znovu.

Pokud budete chtít ušít cokoliv, co mám v nabídce, ale v jiné barevné kombinaci případně v jiné velikosti, obvykle není problém se domluvit. V případě, že bych neměla látky, které by se vám líbily, pošlu odkaz na obchod, kde si můžete vybrat. Pak je ovšem potřeba počítat s delší dobou dodání. Zálohu na zakázkové šití si většinou neberu, vyjma případů, kdy jde skutečně o něco speciálního.

Zakázkové šití zboží, které v katalogu nemám, v současné době nedělám. Kvůli obrovské časové i materiálové (a tedy finanční) náročnosti.  

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující má možnost odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Lhůta na vrácení zboží je 14 dnů od převzetí. Zboží je třeba vrátit čisté, nepoškozené a nepoužité (z hygienických důvodů). Za toto zboží bude kupujícímu uhrazena částka ceny zboží bez nákladů za poštovné. 

Odstoupení od kupní smlouvy není možné u zakázkového šití. Stejně tak u zboží, které už bylo vyprané či jinak ošetřené. U pelíšků není samozřejmě možné vrátit zboží, které už bylo "obydlené".

Reklamace

Pokud zboží vykazuje rysy výrobní vady, tedy poškození neúměrné běžnému způsobu použití, ke kterému je určeno, je možné zboží reklamovat. Nevztahuje se ovšem na vady vzniklé špatnou údržbou (praní při vysokých teplotách, žehlení materiálů, které nelze žehlit, používání bělidel, agresivních čistících prostředků apod.). U pelíšků není z pochopitelných důvodů možné reklamovat zboží, které jejich uživatelé poškodily.